Sunday, March 28, 2010

Sang Bantal

Sekarang gua nak rileks takmo taip banyak2... korang pun bukannya nak baca sangat... so gua nak layan lagu ni jap... asyik bercerita je.. sekali skala gua nak nyanyi... lagi pun anak gua dah tepuk tangan tu....


Sepintas lalu ...

Dulu masa gua mula-mula dengar lagu ni dalam keta.. gua gelak kat orang yang cipta lagu ni!!! ada jugak orang buat lagu pasal bantal... tapi tu dulu

Tapi sekarang gua gelak kat diri sendiri sebab gua rupanya yang cipta lagu nih.. lagu asal sebenarnya Sang Mantan... gampang gua salah dengar!!

Gua nak korang enjoy nyanyi lagu nih..


Dulu aku kau puja






Dulu aku kau sayang



Dulu aku sang juara


Yang slalu engkau cinta



Kini roda telah berputar

.

.

.

.


Kini aku kau hina



Kini aku kau buang
Jauh dari hidupmu
Kini aku sengsara

Roda memang telah berputar

Reff:


Mana janji manismu


Mencintaiku sampai mati


Kini engkau pun pergi


Saat ku terpuruk sendiri




Akulah sang Bantal

Akulah sang Bantal


Sakit teriris sepi
Ketika cinta telah pergi
Akulah sang Bantal

Akulah sang Bantal


Mana janji manismu


Setia sampai aku mati



Kini engkau pun pergi


Saat ku jatuh dan sendiri


Back to Reff

Mana janji janjimu




nota kaki retort: masa gua nyanyi dalam bilik air, mama tanya kumpulan apa yang nyanyi lagu nih?? gua jawab "BunkFace" ...mama gelak... patut la..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...