Saturday, March 6, 2010

Band Of Heroes - Gampang Dibalas Gampang

Gua lupa camana leh berkecimpung dalam arena game B.O.H.. sebuah game yang kijam dan ganas tapi sesuai ngan jiwa gua yang bengis. Suatu hari gua memikirkan camana nak bagi kuat attack ngan defend kuat (digeruni)...setelah gua buat kajiselidik (rumah ke rumah) setiap player, gua mendapati kekuatan player juga ada kait rapat ngan jumlah squad mereka. Di sini gua buat kesimpulan .... squad ramai = player kuat.

Tanpa buang masa gua mengorak langkah meng-add sesiapa je yang gua syak terbabit dalam B.O.H. Gua punya invitation amat jauh sekali sehingga ke New York...berbekalkan iman yang kuat, syukur gua tidak sesat..kih kih..kih

Proses invitation nih berlangsung selama 2 hari... hasilnya adalah positif. Gua berjaya menambah sebanyak 25 ahli squad. Time tu, gua rasa gua lah yang paling kuat... abess sume ahli squad gua kene attack ngan gua.. gua mula lupa diri..

Gua menjadi tamak utk dapatkan ahli squad lagi. Gua merangka satu ayat power berstatus international utk dihantar sebagai mukadimah dalam proses menambah squad lagi... sehinggalah satu hari gua ada add awek omputih yang amat cantekk.

Dialog mesej gua:

Gua: hi there!! Im playing Band of heroes n looking for squad members, would u like to join me? Nice to hear from u soon..

Awek omputih: i dont believe, i know you. who r u ??

Gua: my name is zarie.. i'm from malaysia... pls invite me to join ur squad band of heroes ...please... (gua cuba memperkenal diri dengan harapan cita2 gua tercapai, tapi.....)

Awek omputih: im not a band of heros and i dont know a zarie..

Gua: fine TQ..just ignore all this messages. –end-

Awek omputih: what does TQ mean?

Selang beberapa minit... setelah gua mendiamkan diri... tiba2..

Awek omputih: what does TQ mean?

Gua hangin betolla.. dah la tak nak approve.. banyak soal lak minah ni... selang beberapa minit lagi..

Awek omputih: what does TQ mean?

Gua yang hangin nih menjawab...

Gua: who are u?? I dont know u..

Awek omputih: ur the one who added me ..

Gua: i dont believe u, i dont know u.. dont disturb me...!!!!

Wakakaka... Awek omputih tu gerenti sakit jiwa nye.. kih..kih..

p/s : sesiapa yang maen menatang nih sila add gua... haha
p/s 2: pecaya lah kata2 gua.. gua takkan attack lu org...kih..kih..kih

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...