Tuesday, April 13, 2010

Batang...... rokok



5 sahabat bersarapan pagi di kedai Ali…. Ye la.. kedai Ali la… kedai mana lagi !!! 5 orang yang dimaksudkan itu adalah gua, nazib, pezal, misya ngan adie.

Menu sarapan masing2 sama je… dah jadi trademark… :


Gua: nasi putih sambal ikan bilis

Nazib: Nasi goreng

Pezal : Roti jantan betina

Misya : Roti banjir

Adie : minum je… (dah makan kat umah bini masak)


Haha.. mesti korang tertanya2 tentang menu si pezal yang unik.. roti jantan betina… pasal apa dipanggil roti jantan betina?? Roti canai biasa (betina), Roti Telur (jantan) sebab ada telur !!! haha.. kalau roti jantan betina bermakna – roti canai biasa dan roti telur. Simple bukan??


Dok semeja sembang pasal Rokok Dunhill...


Adie : uihh rokok kotak 20 batang nanti naik RM10 sekotak!!! Mampuih…


Pezal: takde kesan kat aku pun !!! (dengan lagak org kaya sambil menghembus asap)


Adie: uihh gila arr… sebatang jatuh 5 kupang.. perghhh


Misya: Aku beli murah dekat Ali ...


Gua: (tak cakap banyak…menikmati sarapan dengan sopan santun)


Adie: ye ke ??


Misya: ha ah.. murah je… murah 2 kupang.


Adie: Aku beli batang kat ko ehh??


Misya : Sori… aku tak jual batang!!! Haram….. ko kalo nak batang gi carik kat pantai road..pukul 10 malam...


Gua : erkkkk….Sial punya statemen… gua rasa ada seketul nasi nak kuar dari lubang idung gua.. Cisss…


Nazib: (terus buka cite lain…pasal IPMAN 2)

2 comments:

  1. ehehe tak penah dgr g roti jantan betina.

    ReplyDelete
  2. skang dah tahu kan???? ok klik banner nokia kat atas... wakakaka

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...