Friday, May 21, 2010

Klinik Persendirian

gambar hiasan
Pagi nih gua rasa macam tak berapa nak sihat.. badan rasa sengal2, suam2 sejuk bagai nak demam. Nak bekfes pun macam malas. Macam takda selera. Menu bekfes gua skang nih bukan lagi nasi sambal ikan bilis.. tapi roti gardenia balut teloq berempah!!.. haha lain dari yang lain.

Sampai di kedai Ali, gua fikir gua paling awal…. Rupa-rupanya si Misya dah bertenggek lama tunggu oder sampai sambil bekerut2 dahi. Ntah apa ada dalam palahotak dia aku tak tau!!! Sekejap-sekejap geleng kepala… sekejap2 geleng2 kepala… ahhh.. rimas gua.

“wei.. pehal??” sound gua.

“ish..ish… tak patut..tak patut !!!” balas si Misya dengan muka serius.

“Apa yang tak patutnya??” gua mula nak serius gak…

“tak patut..tak patut !!!”..sambung dia lagi…


Gua terus cek zip seluar…takut2 lupa zip ke apa ke!!! Haha.. semua ok je…mende apa yang tak patut nih?? Bisik hati gua. Gua dah mula panik!!

“wei… pasal apa nih??”, gua suspen!!

“Tak patut !!!... cuba ko tengok van nih….. KLINIK KESIHATAN MAK MANDIN…. Klinik nih khas utk Mak Mandin je…apahal pulak ngan Pak Mandin??? Anak2 dia?? Jiran2… penduduk setempat???”, bebel Misya yang prihatin seperti minta dilempang.

Ahh.. gua malas nak sambung apa2… “Teh O ais satu !! “…jerit gua….(pemati bicara).

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...