Friday, May 7, 2010

Erkkkk...cite LUCAH pun ada tayang ke??


IPMAN 2IRONMAN 2…. IPMAN 2 atau IRONMAN 2…. Adesss dua-dua cite best!!! Tapi gua tengok paper The STAR review IPMAN 2 dapat 4 bintang. IRONMAN 2 dapat 3 bintang je..haha.. terus je gua ajak Pezal, Misya n Nazib gi tengok IPMAN 2 kat GSC Sunway Carnival Mall.

Masa beratur beli tiket, gua tengok atas kaunter kat skrin filem2 now showing antaranya IPMAN 2, IRONMAN 2, THE LOSERS, THE CRAZIES dan macam2 lagi… gua tak hapal pun… sebab niat gua mmg betul2 nak tengok IPMAN 2. Gua peratikan tajuk cite yang panjang2 biasanya akan disingkatkan atau dipotong supaya muat dalam skrin. Tetiba satu saat mata gua tertumpu pada skrin yang mempamerkan tajuk cite “CLASH OF THE TIT”… erkk.. gua terperanjat…gila apa cite lucah ada tayang kat sini??? Wakakaka.. owh rupa2nya tajuk betulnya ialah “CLASH OF THE TITANS” .... wakakaka gua gelak dalam ati.

Korang dah tengok lom IPMAN 2 ?? kalau lom tengok… pegi la tengok..gerenti best !!. bagi yang belum mengikuti IPMAN part 1… tengok dulu… pastu baru leh tengok IPMAN 2.. filem ringan, mudah paham dan penuh aksi dari mula tayangan hingga abis. Diselitkan juga lawak-lawak kungfu yang tak perlu baca subtitle tapi korang tengok muka pun dah boleh gelak besar…wakakak memang cilaka. Tepat sungguh pelakon2 yang dipilih. Kena gaya. Memang berbaloi walaupun harga tiket RM10. Gerakan Kungfu Doni Yen sedikit sebanyak mempengaruhi gaya gua sewaktu menyidai baju anak2 di ampaian.


P/s: pegi la tengok... nescaya korang akan berpuas hati... kalau nak save bajet.. tunggu DVD pirate je... haha

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...