Wednesday, August 11, 2010

SMS pembuka tirai Ramadhan


Seperti biasa bila suatu perayaan / musim / acara tiba, .. tak putus2 SMS gua terima daripada rakan2. ermm satu respon yang positif. Tanda ingatan sesama kengkawan. Alhamdulillah.. Nombor henpon yang mudah diingati dan masih kekal semenjak tahun 2001 adalah salah satu faktor mengapa gua mudah dikontek oleh kengkawan lama dan baru.


Yang gampangnya SMS yang gua terima sejak semalam semuanya datang dari nombor2 yang takde dalam fonbuk henpon gua... cilaka!!! tabiat menuka-nuka nombor sesuka hati tanpa memaklumkan kepada kengkawan sangatlah gua kecam !!! at least tulis la nama kat ujung sms.. baru gua leh balas pantun ke apa ke... ishh..


Tapi satu SMS pilihan gua... datang dari nombor yang tak gua kenali. SMS nih juga merupakan yang pertama pembuka tirai bulan Ramadhan al-Mubarak...


"RENUNGKANLAH... Barangsiapa mandi di Subuh yang dingin yakni sebelum Imsak untuk mengerjakan Solat dan Puasa di bulan Ramadhan... Nescaya mereka itu tergolong dari kalangan orang-orang yang "MENGERJAKAN ISTERINYA MALAM TADI"... Riwayat POWER ROOT dan ALI CAFE.


p/s : Selamat Menjalani Ibadah Puasa...... 4 thumbs up buat sender!!! TQ





1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...