Monday, August 16, 2010

Kes Barli Suam


Pagi bekfes di kedai Ali.. tengahari takkan kedai Ali jugak. Sekali sekala nak jugak citarasa buffet hotel 5 bintang. Asyik-asyik masakan mamak... asyik-asyik masakan mamak.. ketiak gua pun hampir2 mengeluarkan aroma kacang dal. Sekali-sekala nak jugak gua menghindarkan diri dari terpandang bulu dada Ali. Mual gua !!!


Destinasi gua ialah Restoran Sha Vistana... sebuah restoran tumpuan aweks2 dari merata ceruk tempat. Gua terpandang sepasang kapel... (kapel nombor 1) yang perempuan beruniform macam Jabatan Imigresen ermm.. memang Imigresen..yang laki-lakinya pulak macam joki rempit, mat despatch kot.. saje je gua cerita skit pasal kapel nih. Takde apa yang menarik pun.. biasa je. Sebenarnya niat gua nak bagi entri nih panjang skit. hahaha...


Ahh.. lupa gua nak bagitahu.. gua gi lunch ngan nazib. Bukan sorang2 ehh!!! haha. Masa gua makan gua perasan ada satu lagi kapel (kapel nombor 2) masuk dalam kedai. Owh.. rupa-rupanya kawan si pompuan tadi.. patutla uniform sama. Gua terdengar :


Kapel nombor 2 : Eh, Ina... jauhnya ko becinta sampai makan kat sini, dahsyat la ko.. bla..bla.........


Agak lama jugak si kapel nombor 2 nih membebel, bunyi macam ngutuk pun ada..haha pastu kapel nombor 1 nih menjawab simple..


Kapel nombor 1 : Yang ko pun makan kat sini tak jauh ke? hehe


wakaka... jawapan kapel nombor 1 tu membuatkan sedikit nasik yang ada dalam mulut gua berada di dalam gelas air suam depan gua. Dah macam air barli....... tapi ada kuning2 gulai pajeri nanas.



p/s : jangan syak yang bukan2 ehh....!!!! ini kes sebelum bulan puasa ehh !!!!




1 comment:

  1. Hahahaha... nie kes member tue kena pulang paku buah keras la.... sure sedikit sentap....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...