Saturday, August 14, 2010

Sabar

Hari Isnin... satu hari yang paling bizi buat gua. Sedang dalam kebizian itu juga gua terdengar Pn. Hajjah Siti Aisyah berkata secara langsung dari tempat duduknya.

"Lelaki ngan Pompuan... sape lagi penyabar??"

Kalau tak silap gua soklan tu ditujukan buat En. Lan. Tapi sebaik saje soklan tu diajukan...ntah camana gua pulak yang terdorong utk menjawabnya.

Gua : Tentulah laki2

Pn. Hajjah: memang betul laki2 adalah penyabar orangnya.

Gua: fuhhh.. lega jawapan gua disetujui.

Pn. Hajjah: Orang laki2 mmg penyabar... bila anak nangis tgh malam dia leh sabar dan buat tak tahu je berbanding ngan org pompuan yang tak sabar2 bangun bancuh susu anak.

Gua: erkk..

2 comments:

  1. setuju sangat dengan Pn. Hajjah awak tue, lelaki memang sabar, tapi sabarnya ditempat yang salah.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...